miercuri, 21 septembrie 2011

Noul pin - Milkshake


Bună pinguini!

Astăzi, odată cu alte update-uri, Club Penguin are și un nou pin a fost lansat pe insulă. Este un milkshake, și se găsește la Dojo Courtyard!

 

Pentru a lua acest pin, urmați aceste instrucțiuni:
 
1. Intrați pe Club Penguin.
2. Apăsați pe hartă, și selectați Dojo Courtyard.
3. Mergeți până în dreptul pinului pentru a-l lua!

 

Felicitări. Ai găsit un milkshake. Vrei să îl iei?

4. Apăsați Yes (da), iar pin-ul Milkshake va intra automat în inventarul dvs.

Ei, pinul acesta mi-a făcut pofta de un milkshake. Și mă duc să îmi fac unul chiar acum! Pe mai târziu!
Și nu uitați, cu Romania-CpCheats, ești la curent!
~Wboys14

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

author
Wboys14
Salutare tuturor! Numele meu este Andrei și joc Club Penguin din 2007.
author
Green P 2006 (Laura)
Bună! Sunt Laura, am 15 ani, ador să desenez, să creez lucruri și să aflu noutăți! Haideți să fim prieteni!