joi, 19 aprilie 2012

Noul pin - Pădure



Bună pinguini!


Astăzi, 19 aprilie 2012, a fost lansat cel de-al 200-lea pin din Club Penguin odată cu alte update-uri, cum ar fi un nou field-op. A început Petrecerea de Ziua Pământului. Pinul este o Pădure, și se găsește la Cave!


1. Intrați pe Club Penguin.
2. Apăsați pe hartă, și selectați Plaza
3. Mergeţi în dreptul capacului de canal
4. Mergeți până în dreptul pinului pentru a-l lua!

Felicitări. Ai găsit o Pădure. Vrei să îl iei?

5. Apăsați Yes (da), iar pin-ul Pădure va intra automat în inventarul dvs.

Îmi place foarte tare pinul, pentru că îmi aminteşte de ... Coins for Change şi de animale. Îmi place! Şi încă ceva. Cu Romania-CpCheats, ești la curent!


~Wboys14

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

author
Wboys14
Salutare tuturor! Numele meu este Andrei și joc Club Penguin din 2007.
author
Green P 2006 (Laura)
Bună! Sunt Laura, am 15 ani, ador să desenez, să creez lucruri și să aflu noutăți! Haideți să fim prieteni!