miercuri, 22 aprilie 2015

Mesaj special de la Polo Field: părăsește Club Penguin!


CITAT DE PE BLOG - MEGG

Salutare pinguini!

Am un mesaj special de la Polo Field pentru voi toți din comunitate:

Salutare pinguini!

Sper că toată lumea apreciază puzzle-ul labirint. Echipa are pregătită multe alte surprize grozave pentru voi anul acesta.

Vreau să vă anunț că după 8 ani incredibili la Club Penguin, voi merge mai departe.

Am fost foarte norocos să fac parte din Echipa Club Penguin, să fiu cu voi zilnic. Mulțumesc pentru că ați fost cea mai grozavă, pozitivă și prietenoasă comunitate. Mulțumesc pentru toate desenele frumoase și cuvintele de încurajare pe care mi le-ați trimis în toți acești ani.

Nu uitați că VOI faceți Club Penguin să fie ce este! Lucrați împreună pentru a face CP și mai bun.

Până data viitoare... Distracție plăcută!

-Chris (aka Polo Field)

Vă rog să-mi faceți o favoare și să-i urăm cu toții mult succes lui Polo în experiențele sale următoare. Lăsați mesajele voastre speciale pentru Polo Field în secțiunea de comentarii!

CAP LA CAP


Chris Gliddon a plecat în urmă cu câteva săptămâni într-o excursie în Anglia. S-ar putea ca această excursie să se datoreze presiunii acumulate la Club Penguin - și a fost momentul în care s-a decis să părăsească CP. De asemenea, biroul CP din UK a fost desființat joi.

Cu câteva momente înainte de anunț, Chris a postat pe Twitter această poză, cu descrierea: „Noi orizonturi”. A fost un semnal de alarmă.

Embedded image permalink

UPDATE 20:20. Un nou tweet de la Chris Gliddon: „La revedere Club Penguin. Mulțumesc că m-ați lăsat să fac parte din această grozavă călătorie. Cu sinceritate, fostul pinguin Polo Field.”

Polo Field se ocupa de departamentul social.
La revedere, Chris! Ai fost grozav!
author
Wboys14
Salutare tuturor! Numele meu este Andrei și joc Club Penguin din 2007.
author
Green P 2006 (Laura)
Bună! Sunt Laura, am 15 ani, ador să desenez, să creez lucruri și să aflu noutăți! Haideți să fim prieteni!