joi, 24 decembrie 2015

UPDATE Calendarul distracției - 23 decembrie


UPDATE
Din cauza unor probleme de manieră tehnică, această activitate nu a apărut miercuri la ora 00, așadar, vineri va fi o extra-activitate.
Aveți timp să rezolvați această activitate până joi la miezul nopții.

PROBĂ DE ORIGINALITATE

Ce credeți că spun cele două personaje?
Fiți cât mai creativi!


Spuneți a cui sunt replicile (ren sau soldat/spărgător de nuci)

Vor fi punctate creativitatea și originalitatea voastră.

Comentariul trebuie să cuprindă: Numele pinguinului, Adresă de e-mail, Linkul către poză



Cezara02 - 2 puncte
Renul: Mâine vine moș.. Err.. Merry Walrus! Oare ce îmi aduce?
Soldatul: Niște bandă adezivă ar fi bine! Toata luna Decembrie ai vorbit numai despre ce vrei să îți aducă Merry Walrus!
Alexa Amuza - 1 punct



(25 decembrie)
  1. Claudiuandre - 4 pct.
  2. Theodor0333 - 3 pct.
  3. Cezara02 - 3 pct.
  4. Johnny1741 - 3 pct.
  5. Alexa Amuza - 2 pct.
  6. Dantare2 - 1 pct.

5 comentarii:

  1. Renul: Maine vine mos.. Err.. Merry Walrus! Oare ce imi aduce?
    Soldatul: Niste banda adeziva ar fi bine! Toata luna Eecembrie ai vorbit numai despre ce vrei sa iti aduca Merry Walrus!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ups.. Stiam ca am uitat cv =))
    Cezara02
    cezara02cp@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Alexa Amuza,alexasauiuc@yahoo.co.uk ,http://prntscr.com/9hztw3
    Numele personajelor este scris cu rosu

    RăspundețiȘtergere
  4. Theodor0333
    just_theo_02@yahoo.com
    Soldat (sau Spargatorul de Nuci): Mi-as fi dorit sa ma pot misca. Sa explorez ce se ascunde dupa usile acestei cabane. Sa calatoresc prin restul Club Penguin.
    Ren (sau Elan): Te rog, tu te plangi? Ti-as da o mana de ajutor dar din pacate NU AM!

    RăspundețiȘtergere

author
Wboys14
Salutare tuturor! Numele meu este Andrei și joc Club Penguin din 2007.
author
Green P 2006 (Laura)
Bună! Sunt Laura, am 15 ani, ador să desenez, să creez lucruri și să aflu noutăți! Haideți să fim prieteni!