marți, 29 decembrie 2015

Pinguinul săptămânii: Aden1287

CITAT DE PE BLOG - MEGG

Bună pinguini,

Aden1287 a fost nominalizat ca Pinguinul săptămânii de către Lazyman!

Iată nominalizarea lui:
Aș vrea să îl nominalizez pe Aden1287 deoarece de când am început să mă joc, m-a văzut pe insulă și m-a ajutat să fac multe lucruri pe care nici nu știam să le fac! Igloo-ul și inima lui sunt mereu deschise pentru cineva nou. Și i-am văzut și pe alții încercând să-l nominalizeze. Așa că lăsați-l să fie POTW. Waddle on! 

Felicitări Aden1287! 

Vreți să nominalizați un prieten pentru Pinguinul săptămânii? Lăsați un comentariu aici de ce! Câștigătorii primesc 10.000 de coinși și fundalul PS.

« Pinguinul săptămânii trecute: Ic Blizzard

P.S. Trainman1405 a observat că Aden1287 a folosit un furniture adder. Aden are doar 600 de zile vechime, iar itemul „Party Fountain” a fost lansat pentru prima și ultima dată în 2006.

 

Un comentariu:

author
Wboys14
Salutare tuturor! Numele meu este Andrei și joc Club Penguin din 2007.
author
Green P 2006 (Laura)
Bună! Sunt Laura, am 15 ani, ador să desenez, să creez lucruri și să aflu noutăți! Haideți să fim prieteni!