marți, 5 ianuarie 2016

UPDATE Ce urmează în ianuarie 2016 - Răspunsuri!

CITAT DE PE BLOG - MEGG

Bună pinguini!

Vreți să știți ce este planificat pentru luna ianuarie? Sper că da, pentru că echipa mi-a trimis TOATE INFORMAȚIILE!

Oh, doar o problemă. Fișierul este criptat iar cuvintele sunt amestecate!

Puteți da o mână de ajutor?

Sunt 15 cuvinte în puzzle-ul de mai jos. Fiecare reprezintă ceva ce vom vedea luna aceasta.

Puteți folosi secțiunea de comentarii pentru a vă ajuta unii pe alții!


Cu ajutorul vostru, voi publica răspunsurile miercuri, 6 ianuarie!

Știu că puteți reuși!

UPDATE Megg a publicat puzzle-ul conținând doar cuvintele cheie.

4 comentarii:

  1. Hmm,chiar ca e dificil.Poate ca cele 8 cuvinte pe care le-am gasit o sa fie in raspunsurile de maine .Dabia astept

    RăspundețiȘtergere
  2. Am gasit doar "sport" :)

    RăspundețiȘtergere

author
Wboys14
Salutare tuturor! Numele meu este Andrei și joc Club Penguin din 2007.
author
Green P 2006 (Laura)
Bună! Sunt Laura, am 15 ani, ador să desenez, să creez lucruri și să aflu noutăți! Haideți să fim prieteni!